Istniejemy na rynku od 1998 roku.

W naszej firmie panuje zasada – my mamy zaufanie do klientów, klienci do nas.

Budowa zaufania i relacji partnerskich jest naszym priorytetem.

Nasz personel należy do fachowców. Współpracujemy z wieloma specjalistami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wyceny wszystkiego, co tylko można spotkać.

Profil naszych klientów legitymuje wszystkie warstwy społeczne.  Z naszych usług korzystają osoby będące na emeryturze, którym pojawiające się nagłe wydatki przewyższają niskie emerytury.

Część klientów traktuje lombard jak bankomat: wpada tu nawet kilka razy w tygodniu. Są jednak i tacy, którzy czekają na spóźnioną wypłatę, a mają do zapłacenia pilne rachunki.

Większość naszych klientów posiada stałą pracę, ale wynagrodzenia z przyczyn niezależnych opóźniają się bądź nie są realizowane na bieżąco.

Stali klienci mogą liczyć na specjalne warunki, nie muszą pilnować terminu i mają duże upusty przy zakupach.

Znaczne grono klientów woli korzystać z lombardu, gdyż bank odmówił im kredytu, bo spłacają jakiś inny i nie mają zdolności kredytowej.  

Lombard w środowisku usług finansowych jest jedyną instytucja która działa w jedną stronę - na korzyść klienta. To my jesteśmy dla klienta, a nie klient dla nas. Nigdy nie kontaktujemy się, nie prowadzimy wprowadzających w błąd reklam, nie jesteśmy nachalni, nie współpracujemy z BIKiem. O nic nie pytamy. Klient musi spełniać tylko jedną zasadę – być właścicielem zastawu.

Mamy jasne kryteria ustalania prowizji, nie mamy żadnych ukrytych opłat.