Dostawa i odbiór przesyłki

Dostawa twojej przesyłki

Zakupiony u nas towar dostarcza firma kurierska DHL, dzięki czemu w większości przypadków znajduje się ona u klienta już następnego dnia roboczego od momentu wysłania.  Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty, tak więc towary wysłane w piątek będą doręczone w poniedziałek. Wszystkie paczki są nieodpłatnie ubezpieczone. 

Koszt dostawy jest następujący:
  • 14 zł przy wpłacie na konto
  • 35 zł za pobraniem 
Wyjątek stanowią paczki gabarytowe lub powyżej 30 kg. W takim przypadku koszt przesyłki jest ustalany indywidualnie.  Klient po dokonaniu zakupu i nadaniu paczki automatycznie otrzyma numer listu przewozowego na adres e-mail.
 
W celu sprawdzenia statusu przesyłki należy wpisać numer przesyłki na stronie DHL lub zadzwonić pod numer telefonu do firmy DHL: 42 6 345 345.
 

Odbiór przesyłki

Dostarczoną przesyłkę proszę sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia: 
  • uszkodzenia opakowania towaru,
  • otwarcia,
  • naruszenia taśmy,
  • oklejenia taśmą inną niż firmowa DHL
należy zrezygnować z odbioru przesyłki i natychmiast nas o tym poinformować.

Jeżeli opakowanie przesyłki jest w stanie nienaruszonym należy podpisać odbiór paczki i razem z kurierem sprawdzić zawartość, przede wszystkim czy zakupiony towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych oraz i czy jest zgodny z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać z kurierem protokół szkody/uszkodzenia, którego druk posiada przedstawiciel firmy kurierskiej. Protokół musi zostać przez Państwa oraz kuriera czytelnie podpisany. Protokół ten należy spisać w sposób jasno i rzetelnie określający uszkodzenie. Proszę mieć jednak świadomość, iż spisanie protokołu nie gwarantuje uznania reklamacji. Zgodnie z §20 ust. 3 Warunków Wykonywania Usług w Zakresie Przesyłania i Doręczania Przesyłek roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi wygasa wskutek braku zastrzeżeń. Reklamacje można zgłaszać w terminie do 7 dni od daty odbioru towaru (decyduje data przesłania protokołu). 

Reklamację uznaje się za uzasadnioną, gdy dotyczy ona:
  • błędów w wysyłce,
  • braków,
  • uszkodzenia przesyłki

Reklamacje traktuje się za jako nieważne, jeśli:
  • są zgłoszone po terminie,
  • są nieścisłe lub niekompetentne,
  • uzupełnione po terminie,
  • wniesione przez osobę nieuprawnioną

Sklep nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia lub ubytki przesyłki spowodowane przez firmę kurierską DHL.